Сервіс FAQ

ЗАМОВЛЯЙТЕ НА FIDENZA

Доставка та повернення

Ви можете скасувати замовлення.
Для цього зверніться до служби підтримки клієнтів, зателефонувавши за телефонами:
0 (800) 21-70-05

ДОСТАВКА

  • Доставка по Києву здійснюється протягом 1-3 робочих днів;
  • Доставка в регіони України – протягом 2-3 робочих днів;
  • Міжнародні доставки 1-2 тижні, в залежності від обраної кур’єрської служби;
  • Терміни доставки вказані з моменту узгодження замовлення з менеджером.
  • Адресна кур'єрська доставка в містах: Київ, Дніпро, Одеса, Кривий Ріг, Львів, Рівне, Черкаси, Чернігів, Вінниця, Луцьк здійснюється кур'єрською службою компанії «FIDENZA».
  • У разі доставки по цим містам на відділення кур'єрської служби «Нова Пошта» - вартість доставки згідно з тарифами кур'єрської служби оплачує покупець.
  • Доставка територією України здійснюється кур'єрською службою «Нова Пошта» (адресно, на відділення). Вартість доставки згідно тарифів оператора "Нова Пошта" оплачує покупець.
  • При сумі замовлення понад 50000 гривень, доставка здійснюється за передоплатою у розмірі 25% від загальної суми замовлення.
    Товари, вартістю понад 50000 грн доставляються виключно кур'єрською службою Modoza. У разі доставки в пункт самовивозу кур'єрської служби «Нова Пошта», кур'єром компанії «Нова Пошта» - відправка таких товарів здійснюється після 100% передоплати.
    ❗️Звертаємо увагу, що ми залишаємо за собою право призупинити відправку замовлень наложеним платежем у випадку, якщо покупець кілька разів поспіль не викупив свої замовлення, відправлені наложеним платежем. У такому випадку відправка наступних замовлень можлива тільки після 100% передоплати за товар, або передоплати за доставку.
  • За умови доставки кур'єрською службою Fidenza у вас є можливість зробити примірку всіх обраних товарів;
  • За умови доставки до відділення Нової Пошти, кур’єрської доставки службою Нова Пошта - у вас є можливість зробити примірку товарів;
  • Оплата замовлення відбувається тільки у випадку, якщо ви його купуєте;
  • При примірці, будь ласка, дбайливо ставтеся до товару і не допускайте його пошкодження або забруднення. Для примірки взуття використовуйте  шкарпетки або слідки, а також ріжок для взуття.
  • В одну доставку включено до 3 пар взуття, або до 5 одиниць одягу;
  • При сумі замовлення понад 75 тисяч гривень, доставка здійснюється за передоплатою у розмірі 25% від загальної суми замовлення.
  • За умови доставки замовлення кур'єрською службою Fidenza менеджер обов’язково з вами узгодить зручний день та інтервал часу для доставки. Також Ви можете вказати пріоритетний інтервал часу доставки у коментарі до замовлення;
  • За умови доставки кур'єрською службою “Нова Пошта” в день доставки вам зателефонує кур’єр для узгодження пріоритетного інтервалу часу для доставки.

ПОВЕРНЕННЯ

Write content to help your customers to better understand your products or policies.

Ось як ви можете розписати на сайті правила повернення товару належної та неналежної якості для одягу, взуття та аксесуарів:

Повернення товару належної якості

Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту його покупки. Поверненню підлягає товар, який:

  • Зберіг свій первісний вигляд;
  • Має непошкоджені фабричні ярлики та пломби;
  • Знаходиться в оригінальній упаковці.

Процес повернення:

  1. Зв'яжіться з нами через форму на сайті або телефоном для подання заяви на повернення.
  2. Узгодьте спосіб повернення товару (самовивіз або кур'єрська доставка).
  3. Після отримання та перевірки стану товару ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок або обмін товару протягом 7 робочих днів.

Повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості — це товар, який має заводські дефекти або не відповідає заявленим характеристикам. Ви маєте право повернути такий товар протягом гарантійного терміну, встановленого виробником, і отримати назад гроші або обміняти товар на аналогічний.

Умови повернення:

  • Наявність дефекту, підтвердженого під час експертизи;
  • Товар не був ушкоджений внаслідок неправильного використання.

Процес повернення:

  1. Подайте заяву та надайте докази існування дефекту (фото, відео).
  2. Товар буде відправлено на експертизу для підтвердження заводського дефекту.
  3. У разі підтвердження дефекту ми здійснимо повернення коштів або обмін товару. Якщо дефект не підтверджується, товар буде повернутий вам.

Особливості повернення замовлень, доставлених "Нова Пошта"

Для повернення необхідно:

  1. Звернутися до служби підтримки клієнтів, зателефонувавши за телефонами: 0 (800) 337-912.
  2. Здійснити відправку повернення через кур'єрську службу «Нова Пошта». Усі дані для заповнення декларації можна уточнити у менеджера інтернет-магазину.
  3. Для повернення коштів необхідно надіслати товар в оригінальній упаковці, копію чека на товар, що повертається, та заяву на повернення-обмін.

Увага!

  • Повернення коштів здійснюється після отримання товару протягом 7 робочих днів;
  • Перед поверненням товару переконайтесь, що він має товарний вигляд, пломби, ярлики, захисні плівки;
  • Адміністрація магазину залишає за собою право провести незалежну експертизу, витрати на яку нестиме сторона, визнана винною.

Ця інформація допоможе вашим клієнтам зрозуміти, як можна повернути або обміняти товар, і гарантувати, що процес буде прозорим і зрозумілим для них.

  • Кошти будуть повернені протягом 5-7 робочих днів, після отримання товару на склад інтернет-магазину.

    Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

У вас є 14 днів з моменту отримання посилки для того, щоб здійснити повернення назад до магазину.
Момент отримання посилки — дата, коли ви фактично забрали товар з поштового відділення або у кур'єра та оплатили його.

ОПЛАТА

  • Оплата готівкою кур'єру;
  • Оплата у відділенні «Нова Пошта»;
  • Безготівкова оплата при отриманні.